Qazlı su dişləriniz üçün zərərlidirmi? Yeni bir araşdırma cavabları tapdı
Bir araşdırma şəkərsiz qazlı suyun ağız pH-ını şəkərlə şirinləşdirilmiş qazlı sudan daha az aşağı saldığını müəyyən etmişdir.
Bir neçə ümumi içkinin müqayisəsinə görə, bir qurtum qazlı su ağzı qısa müddətə daha turşulu edir, lakin şəkərli qazlı içki qədər deyil. Nəticələr göstərir ki, qazlı içki əvəzinə şəkərsiz qazlı içki seçmək diş minası üçün daha az risk yarada bilər.
Ağız boşluğunun pH səviyyəsi təxminən 5,5-dən aşağı düşdükdə turşular diş minasını əritməyə başlaya bilər. Tədqiqatçılar hər içkinin yalnız turşuluğunu ölçmək əvəzinə, onların içilməsinin ağız boşluğundakı tüpürcək pH-ını necə dəyişdirdiyini izləyiblər.
Purdue Universitetinin Qidalanma Elmləri üzrə aspirantı Vaciha Zülfiqar bildirib ki, “Bir çox insan qazlı içkilərdən qazlı suya keçir və bizim tapıntılarımız göstərir ki, şəkərsiz qazlı su, mülayim şəkildə və yaxşı ağız gigiyenası təcrübələri ilə birlikdə istehlak edildikdə, qazlı içkilərə daha az riskli alternativ ola bilər”.
Zülfiqar nəticələri 25-28 iyul tarixlərində Vaşinqton yaxınlığındakı Merilend ştatının National Harbor şəhərində keçirilən Amerika Qidalanma Cəmiyyətinin flaqman illik toplantısı olan NUTRITION 2026-da təqdim etdi.
Birbaşa test dörd içkini müqayisə edir
Şəkərli qazlı içkilərin ağız boşluğunun pH səviyyəsini 5.5-dən aşağı salaraq diş eroziyasına səbəb olduğu məlumdur. Lakin şəkərsiz qazlı suyun ağızdakı turşuluğa təsiri az diqqət çəkib.
Tədqiqatçılar 20 yetkin şəxs üzərində şəkərli qazlı içkiləri, adi qazlı suyu, kalsiumla zənginləşdirilmiş qazlı suyu və adi suyu müqayisə etdilər. Hər bir iştirakçı dörd içkinin hamısını qəbul etdi və bu da tədqiqatçılara fərdi fərqlərin nəticələrə təsirini azaltmağa kömək etdi.
Zülfiqar bildirib ki, “Eyni təcrübə çərçivəsindən istifadə edərək müxtəlif içkilərin birbaşa müqayisəsi bizə qazlı suyun həm yüksək riskli içki olan qazlı içkiyə, həm də neytral istinad kimi adi suya təsirini qiymətləndirməyə imkan verdi. Bundan əlavə, digər tədqiqatlarda olduğu kimi, yalnız içki turşuluğunu yoxlamaq əvəzinə, ağızın real vaxt rejimində necə reaksiya verdiyini ölçməklə, tədqiqatımız bu içkilərin ağız sağlamlığına necə təsir edə biləcəyi barədə daha real bir anlayış təmin edir.”
Soda ən dərin pH düşməsini yaradır
Qazlı içkilər ağız turşuluğunun ən güclü artmasına səbəb oldu. Tüpürcəyin pH-ı, içildikdən sonra həm iki dəqiqə, həm də 20 dəqiqə ərzində adi su içildikdən sonra olduğundan xeyli aşağı qaldı.
Adi şəkərsiz qazlı su iki dəqiqədən sonra tüpürcəyin pH səviyyəsində müvəqqəti azalmaya səbəb olub, kalsiumla zənginləşdirilmiş su isə beş dəqiqədən sonra azalmaya səbəb olub. Hər iki halda da pH 20 dəqiqə ərzində başlanğıc səviyyəsinə yaxın olub.
Tüpürcək bir neçə dəqiqə ərzində turşuluğu bərpa edir
İştirakçılar qazlı su və ya qazlı su içdikdən sonra tüpürcək ağız turşuluğunu sürətlə normal vəziyyətə gətirdi və pH-ı mina zədələnməsi ilə əlaqəli həddən yuxarı saxladı. Tədqiqatçılar təcrübənin yalnız qısamüddətli dəyişiklikləri qeydə aldığı barədə xəbərdarlıq etdilər. Faktiki eroziya riski həmçinin içkinin nə qədər tez-tez içilməsindən, dişlərin nə qədər uzun olmasından və içkinin tərkibində şəkər olub-olmamasından asılıdır.
Zülfiqar bildirib ki, “Nəticələrimiz göstərir ki, şəkərli qazlı içkilərin şəkərsiz qazlı su ilə əvəz edilməsi mina aşınması riskini azaltmağa kömək edə bilər.” “Nəticələr həmçinin içki sənayesi üçün turşulu içkilərin aşındırıcı potensialını potensial olaraq azalda biləcək yenidənqurma strategiyalarını araşdırmaq üçün bir fürsət olduğunu vurğulayır.”
Tədqiqatçılar daha sonra qazlı suyun uzunmüddətli təsirlərini araşdırmağı və diş sağlamlığını dəstəkləyən ağız mühitinin digər xüsusiyyətlərini dəyişdirib-dəyişdirmədiyini müəyyən etməyi planlaşdırırlar.














